Ploiesti, str. Traian, nr. 117
contact@adria-mobil.ro
Tel: 0244-407451, 0722217139, 0729443636

Aventuri Adria

 

Stil de viata in miscare
Experimenteaza stilul de viata in Rulota
Inspiratii Adria
50 de ani
 
 

 

Dus pana la extreme

Trei autorulote Adria cuceresc Raliul Dakar. 

Adria a ajutat ca Echipa Fabricii Red Bull KTM  sa castige raliul Dakar in 2013, furnizand trei autorulote Matrix ca unitati de cazare.

Dakar, raliul cel mai dur din intreaga lume, care are loc pe continentul Sud American, a inceput in Lima, Peru, s-a continuat prin Argentina si s-a incheiat in Santiago, Chile.

In total 8,000 Km de desert natural si teren accidentat, au fost parcursi in 15 zile, raliul incheiadu-se duminica 20 ianuarie 2013. Raliul de anul acesta a fost a 35-a editie a evenimentului, si ca intotdeauna, a fost o poveste alimentata cu adrenalina si intreceri dramatice. KTM castiga categoria de motociclism in fiecare an inca din 2001, cu exceptia editiei din 2008 cand a fost anulat din cauza amentintarilor privind securitatea. Cea mai recenta victorie continua sa confirme suprematia companiei austriece in ceea ce priveste clasa mtocicletelor off-road.

Cyril Despres, Echipa Red Bull KTM, castigatoru absolut al categoriei ''motocicleta'', la fel ca si coechipierul lui, Ruben Faria, care a terminat pe locul secund, au fost recunoscatori pentru confortul de care au avut parte in timpul raliului in autorulotele Matrix 680 SP.

In afara de cei doi concurenti de top ai echipei, concurentul erou Marc Coma, ranit in timpul cursei, el insusi un fost castigator al Raliului Dakar, impreuna cu staff-ul de conducere si cel de asistenta a echipei, s-au bucurat de confortul si calitatea superioara a autorulotelor Matrix.  

Cele trei autorulote, care erau produse de serie, cu nicun fel de alte modificari speciale pentru cursa, au insotit echipa in fiecare etapa a acestui raliu de anduranta extrem de solicitant.

8,000 de Km parcursi pe drumuri neamenajate cu o dificultate de neimaginat, de la traversarea unor spatii intinse de pe continent si a duneor de nisip, urcand si coborand Anzii si parcurgand kilometru dupa kilometru fara sfarsit de teren stancos si noroios si  traversand in mod inevitabil cursuri de apa. Intr-o anumita parte al cursei, cele trei autorulote au mers cu viteza mare la peste 4000 de m altitudine, care reprezinta o inaltime mai mare decat a Mont Blanc.

In timpul cursei, temperaturile au atins valori extreme, iar aerul conditionat cu climatronic al vehiculelor au facut fata cu succes.

Alte caracteristici apreciate de echipa si concurenti sunt cele care asigura confortul si intimitatea atat de necesare pentru a se putea recupera dupa 7 sau 8 ore de cursa extrem de dura.
Bucatariile, s-au dovedit, de asemenea, extrem de practice, intrucat concurentilor le place sa-si pregateasca ei insisi mancarea lor speciala pentru a evita orice fel de risc de sanatate, iar dusurile Matrix au constituit un lux pe care l-au gasit ca pe o adevarata binecuvantare dupa o zi de noroi si nisip. Echipa de management al Red Bul KTM a apreciat avantajele speciale pe care ti le confera faptul ca poti sa opresti si sa mergi imediat la culcare, salvand timp pretios si energie pe care le-ai pierde cautand hoteluri in cele mai indepartate colturi ale continentului.

Matjaž Grm,  Directorul de Vanzari si Marketing al Adria, a comentat

''Dorim sa multumim Echipei KTM Red Bull, care ne-a dat posibilitatea sa demonstram calitatea superioara a autorulotelor Adria si a confortului de neegalat oferit in cele mai dificile conditii, in timpul Raliului Dakar din 2013.''
''Si noi ne simtim castigatori, Adria a castigat acest raliu de doua ori: prima data alaturi de Despres pe podium si a doua oara prin faptul ca am oferit satisfactie la cele mai inalte cote Echipei Red Bull KTM care a folosit celle trei autorulote Adria Matrix.''
Echipa:

Echipa Red Bull KTM sunt castigatorii aboluti ai Raliului Dakar, asadar acorda o atentie deosebita modului in care se pregatesc pentru aceasta cursa. Lucreaza numai cu cei mai buni parteneri si folosesc cel mai bun echipament si cei mai buni piloti. Desi nimic nu e lasat la voia intamplarii, Raliul Dakar este imprevizibil si uneori, salbatic. 

Motociclistii

Cyril Despres, 38 de ani, este un motociclist de raliu, rezident in Andora, de cinci ori castigator al raliului Dakar in 2005, 2007, 2010, 2012 si 2013.

Ruben Faria, 38 de ani, este un motociclist de raliu din Portugalia care a fost pilot de sustinere pentru KTM in Raliul Dakar inca din 2011.

Locul al doilea pe care l-a ocupat in cadrul Raliului Dakar in 2013 a constituit o imbunatatire extraordinara a performantei obtinute in 2012 cand a terminat pe locul opt. 
 

 

Autorulotele Adria

Adria Matrix M680 SP

Doua autorulote Matrix M 680 au oferit cazare pentru piloti in fiecare etapa a raliului. Aceste autorulote, construite pe un sasiu Fiat, asigura cazare confortabila pentru maxim 6 persoane. Caracteristici: zona de living spatioasa, zona de luat masa de dimensiuni mari, o bucatarie practica in forma literei ''L'', dus/toaleta, un profil exterior aerodinamic care eficientizeaza consumul de combustibil, forma alungita.

Adria Matrix Supreme M 687 SL
O autorulota Matrix Supreme a asigurat cazarea echipei de management si de asistenta Red Bull KTM pe toata perioada raliului.

  Aceasta autorulota, castigatare a premiului ADAC pentru safety test in 2011, este construita pe un sasiu Renault si ofera cazare confortabila pentru maxim 6 persoane. Caracteristicile sale includ un living spatios si o zona de luat masa de dimensiuni mari.

Acest model de autorulota are sistem de incalzire Alde, ferestre panoramice duble situate in plafon, bucatarie practica in forma literei ''L'', dus si toaleta separate si un profil exterior aerodinamic care eficientizeaza consumul de combustibil, forma alungita.


Raliul

Dakar. Un continent, trei tari, 14 etape, 15 zile, 8000 de km, 449 de motociclete, ATV-uri, masini, camioane au inceput cursa si 299 au terminat-o. Acesta a fost Ralul Dakar in 2013.
Fara indoiala cel mai dur raliu din lume. In acest an Raliul Dakar a inceput pentru prima oara in zona vasta a dunelor de nisip din Peru. A continuat de-a lungul Muntilor Anzi, in Chile, apoi in regiunea Gaucho din Argentina, reintorcandu-se in Chile la provocarea de maxima anduranta a desertului Atakama.

 
Dakar a fost idea motociclistului francez Thierry Sabine, care in 1977 s-a ratacit in timp ce participa la Raliul Abidjan-Nisa, primul raliu african. Dupa ce a fost salvat, si-a promis sa-si infiinteze propriul sau raliu si asa a luat nastere Raliul Dakar.  
Evenimentul s-a dezvoltat in fiecare an pana cand Thierry a murit in mod tragic intr-un accident de elicopter in timpul editiei din 1986 a raliului. S-a ajuns in 1993 la peste 600 de participanti pe motociclete, masini si camioane.
Apoi raliul a fost preluat de catre Amaury Sport Organization si a continuat sa se dezvolte ajungand unul dintre cele mai mari evenimente sportive din lume.
America de Sud a gazduit ultimele 5 editii ale Raliului Dakar, iar audientele TV ajung acum la peste un miliard de oameni din 190 de tari. Peste 4.5 milioane de telespectatori urmaresc raliul indeaproape iar www.dakar.com  atrage peste 4.3 milioane de vizitatori unici.

 
 
 
Newsletters

Newsletter trimite ultimele noastre noutăți și oferte speciale direct la inbox-ul dvs :

Vreau să mă abonez

S.C. ELCANI S.R.L. face eforturi permanente pentru a păstra acurateţea informaţiilor din acestă pagină sau din ofertele transmise. Rareori acestea pot conţine inadvertenţe: fotografiile au caracter informativ şi pot conţine accesorii neincluse în pachetele standard, unele specificaţii, pot fi modificate de catre S.C ELCANI S.R.L. fără preaviz sau pot conţine erori de operare. Toate propunerile de a contracta oferte prezente în site nu reprezinta o oferta finala si certa din partea S.C ELCANI S.R.L. ci doar o solicitare de oferta.